Helgen

På lördagen jobbade jag 5 timmar, åt mos och korv samt chips och dipp. Vi såg även körslaget. Inatt fick jag plötsligt riktigt ont i halsen, så fick sitta uppe 2 timmar mitt på natten. Näsan blödde också:( Idag är halsen lite bättre, men känner nog att det är något där.
Jag har varit ute och gått, skrivit på uppgiften samt ätit fiskpinnar och mc flurry.

Härlig helge har det varit!

På fredag provade jag baka morotskaka, och det blev så jävla gott. Alla 20 rutor är uppätna nu!



Gött, ignonera dock fula ikea fatet.



Fotograf Jac. Såhär ser jag ut varje helg, en riktig pingla.


Imorgon skall jag ut och gå en stund på morgonen, städa lite, extra jobb 12-16.30, och sedan förhoppningsvis till Spenst. Vill komma igång nu, försvinn jävla förkylning och läk ihop bihålor. Dumt att jag inte får veta före om 3 månader om allting gått bra, är ju lite osäker på när jag vågar ge järnet igen!


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0