Stressig vecka.

- Denna vecka skall jag ha kunskapstest i norska på fredag, för att minska stressen för mig skall jag endast läsa notater och på 21 stycken frågor. Får hoppas det går bra ändå.

- Måst sluta stressa med tränandet, denna vecka blir det 3 gånger, för skolan skall prioriteras först.

- Måst tacka nej till jobb.

- Räddaren i nöden är chokladen Jac hade med sig från Finland.


Jag hoppas jag kan reducera stressen lite grann, men svårt när det gått såhär långt och att vi nu har den stressigaste månaden i skolan.

Nu skall jag läsa genom allt en gång till, sedan fara iväg till skolan. Idag slutar vi 15.30, så jag får fara direkt till hallen efter det. Idag tar nämligen Runar emot Haugaland i 5 rundan. Hoppas på poäng, det behövs!!

Det som får mig att småle att vi är fria i vår, och kan göra vad vi vill. Skall bli roligt o se vad det blir! Hoppas våren är här snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0