Stal lista av Heni.

Kommer inte igång med läsningen inför morgondagens test, så får pröva göra något annat en stund.

Grattis till Runar som slog Haugaland med många mål igår, och speciellt grattis till Jac som levererade en super match i runar dräkten igen, dock var det fattigt pris. Förstår inte hur man kan ge sånt.

Tio första:
Första bästa kompis: Sam,Kim, Lotta och Camilla
Första bil: Äger ingen bil, och är länge tills jag kommer att äga en egen. Tur så får jag låna Jacs då jag vill.
Första kärlek: Andreas Forsen, med våra 364 dagar. haha.
Första husdjur: 2 kaniner
Första semester: Oj, det var nog till min kusin Nico på Åland då jag var någon månad gammal.
Första jobb:  14 år och jobbade uppe på Lärkkulla, sedan blev det Canny efter det.
Första köpta skiva: Typ smurffit från Estland.
Första riktiga kärlek: Bilis, men idag skrattar jag åt det hela, för visste nog inte då vad som väntade.
Första piercing: I öronen. Har även haft i naveln.
Första konsert:  Popkalaset

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Sista droppen alkohol drack jag på beach handbollen, 2.8 tror jag.
Sista bilfärd: Igår hem från hallen,
Sista filmen du såg: Någon Johan Falk film
Sista ringda telefonsamtal: Charlotte
Sista bubbelbadet: Då jag tränade upp min fot för ca. 1,5 år sedan.
Sista spelade cd: Lars Winnerbäck i bilen. Vi hör aldrig på musik hemma.
Sista kyss: En timme sedan.
Sista gången du grät: Tisdagen
Sista måltiden: Havregrynsgröt, men kunde inte motså nötterna, så de är slut nu.


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Ja, på det sättet hittade jag min kille. eller kan man kalla tennis, gratis körningar och att jac hörde på alla mina problem som dejt?!
Blivit arresterad? Första veckan i Norge satt jag i polishuset.
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej
Varit på tv? Jo, stafettkarneval, sportmagasinet och en massa handbollsmatcher. Tyvärr är det min bättre hälft som står för median utåt.
Fått ditt hjärta krossat? Jo, och spåren kommer nog sitta hela livet ut.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Verkligen inte.
Haft ett one night stand? Hah.
Busringt till nån? Ja
Sju saker du har på dig:
1. Sport bh
2. Runar tröja
3. Jeans tights
4. Joggingskor
5. T skjorta
6. trosor
7. Sockor

Sex saker du gjort idag:
1. Ätit gröt
2. Handlat lunch o nötter

Saker jag måst göra ännu idag..
3. Spenst
4. LÄSA
5. Slappa
6.

Fem favoritsaker (ingen speciell ordning):
1. Mobiltelefonen.
2. Datorn
3. Mina armband
4. ?
5. ?

Fyra personer du kan berätta allt för (utan inbördes ordning):
1. Mamma.
2. Jac
3. Camilla
4. Linda

Tre val:
Svart eller vit? Svart.
Sommar eller vinter? Sommar, då får man bara slappa!!!
Choklad eller chips? Choklad absolut. Men på lördag kväll är det gott med chips.

Två saker att göra innan du dör:

1. Fått en egen fin familj
2. Känna att vi hittat vår plats på jorden.

En sak du ångrar:

Att jag inte började studera direkt vi flyttade till Norge, då skulle jag vara klar i vår. Och problemen för nästa år skulle vara betydligt lättare.


Nu skall jag börja läsa! Kunskapstest i norska borde väl gå helt okej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Då när du belv fast när du åt choko på tvn, och så hade du karkkilakko och mamma såg de ;)

2009-11-05 @ 19:52:39
URL: http://emmasofialin.blogg.se/
Postat av: Heni

moro Malin! Tänkte bara meddela dj att ja nu bytt ti heni.papper.fi (:

2009-11-16 @ 19:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0