Hej!

Längesen jag skrivit, men har totalt mistat lusten. Har inget att skriva om och det jag skulle vilja skriva om orkar ingen annan läsa.

Examensperiorden har kört igång, vi har gruppexamen som första och det är på fredag. Sedan norska och musik till sist. 19.12 sitter vi på planet hem. Skall bli ganska skönt.

Har tappat totalt intresse för träning, släpar mig dit för att jag är tvungen ibland. Trist. Chokladgrejjerna tycker jag mer om. Tur så är det vinter:)


Drack för första gången på 19 veckor på lördag, och det märktes. Det är måndag idag, och jag mår skit ännu.



Nu till sängen för att få se ett nytt avsnitt av paradise hotel, sjukt hur beroende vi båda blivit på det.




Ta mig tillbaka, eller skicka mig på en ny resa nu. Jävla handboll som hindrar allting.

Kommentarer
Postat av: elin

ja håller med - jävla handboll! jag å johan ha int kunna fara på en enda solsemester tillsammans:( skit. Men snart kommer du hem ti karis:)

2009-12-01 @ 10:16:08
URL: http://elinsss.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilket fint foto - Emma säkert bakom kameran, eller om det var farsan ;)

2009-12-01 @ 12:39:37
Postat av: Ann-Sofie

Fin, fräsch och härligt brun! Tummen upp.

2009-12-01 @ 13:53:59
URL: http://ansos.blogg.se/
Postat av: alexandra

du får hoppas jac skadar sig så att ni kan fara :P Vilken superfin bild på dig! vi e också helt beroende av paradise, genast då de ha kommi upp ett nytt måst vi se de :D Vi måst ta en knäppen dejt sen när du är hemma! kram

2009-12-02 @ 09:04:54
Postat av: malin

haha, nå idag är han sjuk, så missar matchen e idag... så det är synd!

är du hemma på jullovet? knäppen säger int detta monster nej till. äter typ bara nu, hinner it träna:D

2009-12-02 @ 13:51:50
URL: http://malinsss.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tjena! Jag kommer ner den 18:e, så kanske vi hinner ses då? Hur länge är ni nere?

2009-12-02 @ 14:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0