Annorlunda lördag.

Vi började dagen med träning, och sedan åkte vi och shoppade lite. Jag köpte inget, men Jac hittade för en gångs skull något. Sedan såg vi på handboll och åt kycklingfärs biffar. 18-tiden blev jag rastlös.

Så vi bestämde att vi tar en kort promenad. Men vi gick bara 400m, det blev spontant besök hos Eric. Jenny och Fredri var oxå där. Vi åt rabarberpaj med glass och såg på dansbandskampen. Killarna drack öl och whiskey, Jenny vin och jag vatten. 1-tiden ville jag hem, men då hade de andra fått krog fiilis. Jac lånade jeans av Eric, och så var han klar. Dock med löpskor på fötterna, haha.... Men skulle jag ha gått med, skulle vi hamna hem och byta kläder samt piffa upp mig. Är så sällan ut, så går jag vill jag inte känna mig äcklig.

Slutade med att jag kom hem och de andra är ute nu. Faaan att jag inte köpte alkohol tidigare idag......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0