Lördagen.

Idag har vi:

- Shoppat. Jag fick ett par fina skor.

- Ätit grisfile och kantareller.

-Ätit choko

- Sprungit passliga 4km med Emma. Tillåter mitt ben det, skall vi göra samma sak imoron.

Nu ser vi på Robinsson. Min pojkvän stannade kvar i Skien där det är spelarfest för dam och herrlagen. Synd då vi alla flickvänner blev besvikna, vi hade förväntat att de fick komma hem och festa med oss. Tänker vara sur imoron;)

Skönt att ha familjen här. Och bara vara. skall sova med Emma inatt igen. Bättre sovsällskap än klängapan. Men saknar nog hans sköna kropp som jag alltid använder som dyna. 1 natt till=)

Blir kanske en nykter periord tills 13.6 nu. Om inte Runar ställer till med party. Bra så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0