Helgen.

Helgen bjöd på sol och värme. skönt.
Igår var vi för första gången på stranden för i år, och sedan på inflyttningsfest samt ut på krog. Det var kul!



Fyllo bild på mig. Ett poäng till Jac.

På söndag körde vi iväg 12 tiden, då ansåg Jac att han var i körskick.. Kl. 16 var vi på Mc Donalds och åt kycklingburgare, gott. Sedan stack killen iväg på golf som vanligt, medan jag läste 1 timme. Och därefter drog jag på spinning 30min o bodypump 30min, det skulle jag aldrig ha trott om mig själv.

           


Blekfetingen på stranden.                                        Glass är gott, ett måste.



Yatzy vinnarn.

Visst har vi haft ett ganska gött veckoslut? Hoppas att resten av sommaren fortsätter såhär.

Nu skall jag äta nötter och läsa lite. Sedan se på " Inte utan min dotter".


Kommentarer
Postat av: Emma

Passade bikinin pappa köpte?

2009-06-02 @ 13:06:02
URL: http://emmasofialin.blogg.se/
Postat av: elin

PAMGsöt malin på playan:) Vi saknade er i helgen malin, et blev grymt partypaty på vår bakterrass! Ha de gött <3

2009-06-02 @ 18:04:39
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0