4 saker.

Fyra tv-program jag brukar se:
* Handbolls matcher, men inte direkt program..
* Följer inte med något program.
*
*

Fyra saker jag gjorde i går:
* Tränade
* Förberedde föredrag
* Åt gott
* Var sur

Fyra som står på min önskelista:
* Ett par gladiator sandaler som är bra för min fot.
* Få godkänt i alla tentor!!!
* Sommarlov.
* Finland och sommarens resa.

Fyra saker jag avskyr:
* Kappan efter vinden människor
* Människor som ofta är försenade!!
* Kräk
* Att inte få som jag vill:P

Fyra saker jag tycker om att göra:
* Träna
* Festa
* Gå i butiker
* Se på mathcer och äta våffla:)

 Fyra saker jag åt i går:
* Kinder ägg
* Korvsoppa
* Banan
* Riskaka

Fyra namn jag skulle kunna tänka mig att döpa ett barn till (förutom det/dem jag redan har)
* Jacquline. Blir mitt första barn.
*
* Lykke. skall mitt andra barn heta.
* pojknamn?

Fyra jobb jag skulle vilja ha:
* Ped ledare på ett trivsamt daghem, med bra personal
* Fysioterapeut
* Sjukskötare ibland.
* Lärare i hälsa

 Fyra snabbmatsställen jag gillar:
* Mc Donalds
* Hesburger
* Perfect pizza
* Allt duger.

 Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:
* Jac, flera gånger per dag.
* Margrethe
* Veronika
* Charlotte


Godnatt, godnatt, godnatt, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0