Torsdag

Blrjade dagen med ett lätt pass på gymmet, sedan blev jag tillkallad på jobb. Jobbade dock bara 2timmar. Hem och laga mat, ut på stan med Vilde och Lisa. Och nu skall jag snart iväg på bodyattack med Charlotte. Sedan skall jag se halva Jacs lag möta Norges juniorslandslag, 88orna.

När jag är har ledig dag så har jag ofta fullspäckat schema. Nästa vecka skall jag bara slappa de dagar jag har ledigt.

Vi hörs på söndag igen, om jag överlever jobb helvetet. Imorgon först jobb på barnehagen kl.9, och jobbandet slutar först för min del då vi stänger cafeet 20.30. Därtill är vi bjudna på midsommargrejjs hos svenskarna, men får se om jag klarar det, tror jag är ganska sliten. Lördag har Jac 2 träningar, och jag skall jobba 12-19. Söndag har Jac 2 träningar, och jag har ledigt. Blir ingen utgång iaf.

Intressant? Javisst.

Men Glad Midsommar på er alla! Tyvärr bor vi i ett land som inte firar denna tillställning, surt när man skulle kunna få 100% tillägg då man jobbar.....


" I sverige firar de midsommar, medan man i Norge kan vinna 20miljoner på lotto"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Malin.. Men om du ser noga så finns det ännu fläsk vid magen som ska bort!! :) Men benen är jag nöjd med! Och jag ha också sett dina bikini bilder och tro mig du behöver inte alls känna dig tjock.. Huvudsaken är att man mår bra med sig själv, ingen är perfekt =)

2009-06-20 @ 01:12:34
URL: http://emiliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0