Måndag

Ny vecka igen, 2,5 veckor kvar tills Finland. Idag vaknade jag upp med halsont, och är äckligt täppt i näsan. Skall till gymmet med Charlotte, hon skall lära mig någon ny intervall träning, hoppas ja int känner av flunssan då.
Sedan skall jag sitta ute i parken en stund och "sola", roligt att göra det med kläder på, men enda alternativet då man bor i centrum. Blir inte länge ute, för skall laga mat före jag skall på jobb kl. 16.30. Det är min måndag

Tisdag - ledig dag. Skall vara tillgänglig för Lisa de dagarna jag är ledig, ifall hon behöver hjälp och sällskap. Dessutom är det St. Hans afton imorgon, norska "midsommaren". Hoppas på att ja kan träna resten av veckan som vanligt, för sjuk vill jag inte bli.

Onsdag- Extra jobb 9-14.

Torsdag- Jobb 15-23.

Fredag- Ledig. Vi har planerat in ett Ikea besök.

Lördag- Jobb 12-16. Sedan är det party!

Men vi väntar på att lillebror skall hoppa ut snart, gör han det på torsdag får Jac inta papparollen. JAg längtar efter at f se en riktigt färsk baby!!

Ge mig en balkong!!! Men vi skall inte klaga, gillar annors vår lägenhet, ny och fräsch, kostar inget:) Men kan inte ge upp tanken på en balkong, eller en liten gård... Nå om 2 år och då vi kanske är färdiga här skall jag iaf ha det.


Ha en fin vecka allihopa, imorgon skall jag kräva att jag får bilen av Jac så att ja oxå kan njuta av sommarväder!
JAg hoppas alla andra iaf får göra det.



En sommardag i Tenala skulle inte vara helt fel nu.. God mat, cykla,simma,golf osv. mumma.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter ju jätte najs :) Skolan går bra? Ah Danmark.. nej nej kom till Tyskland haha! Jo välkommen bara. Du/ni får gärna komma. Vi har ju top herr och damhandboll i knutarna som man kan titta på :)

2009-06-22 @ 10:32:22
URL: http://emiliten.blogg,se
Postat av: Anonym

Det gör vi säkert om du e där i augusti :)

2009-06-22 @ 14:20:19
URL: http://emiliten.blogg.se/
Postat av: Lotta



Jepp,jag måst ju lära mig om jag ska bli lärare ;)

2009-06-23 @ 09:55:39
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=208370



har du också funderat på hur vissa bloggare gör för att ha råd att shoppa mkt och leva "lyxliv?" Jag har kommit på ett väldigt lätt sätt att göra detsamma!



klicka er in på min blogg, lr gå in på länken ovan! det är lätt, det är gratis och absolut värt minuten! SHOPPA GRATIS!

2009-06-23 @ 20:15:45
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0