Måndag

Sov tills kl.9, vaknade och hade lätt illamående, hoppas ja int börjar bi förkyld, för det är nämligen han jag bor med.
11.30 var ja på spinning, o nu sitter jag här med magen full av tomatsoppa. Vi äter billig mat idag, men jac tycker inte om det. Men han får lov att äta det bara.

Jag skulle på jobb kl.17, men de ville ha mig dit kl.15 istället, passar mig utmärkt, 2h extra jobb är inte fel. Dessutom skall jag jobba onsdag och fredag på barnehagen, och fredag och lördag på cafeet. Så lite pengar får jag tjäna iallafall.

Vi skall se efter Vilde då lillebror skall komma till världen, så krockar de med mitt jobb, får vi pussla ihop det på något sätt. Eric jobbar ju bara eftermiddagen, så han kan hjälpa... ;) Så får jag ta över då han drar på jobb. Det fixar sig.

Idag visar sig solen bara ibland, tänk att jag bara solat 2 gånger i sommar. Har inte haft lust att göra det mera!

Nu skall jag sticka iväg på jobb, ha det bra sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0