Måndag

Idag var jag från 8.30-15.30 på biblioteket. sista inspurten nu, men jag orkar inte läsa så mycket mera! Så vi frå se hur de går.
Jag jobba extra 3h idag, andra gången ensam i köket, det är ganska skönt. Sedan var jag på en snabb o oeffektiv träning. Är så trött!!

Imorgon blir det biblioteket samma tid, sedan spinning kl. 17, och sedan får jag hoppas att jag kan se Finland mot Kroatien via nätet. Dåligt om det inte fungerar. Skulle så gärna vilja vara hemma och se denna match, men tyvärr går det inte nu.
Kroatien har alla stjärnor med. så jag får säga som Jacs lagkamrater sa: Kakken Vs. Ivano Balic.

Balic är en av Jacs största idoler i handboll, så hoppas Balic spelar så får Jac möta honom för en andra gång. På bortamatchen sist gjorde Jac en av sina bästa landskamper., o veteranerna i Kroatien var förvånade över att hur en liten spelare som honom kan göra sådana saker som han gjorde. Lilla Jac. Finland är bra om de gör 15 mål.

Får läsa mitt föredrag högt en gång till, så får jag snacka lite.



Vi äslkar dig, men tycker tyvärr din tid börjar vara förbi snart. Sluta före du hamnar sitta i rullstol hela livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0