Happy Friday

Idag skrev jag prov 3/4, matematik. Gick helt okej, men blir nog ingen fullpoängare.

Då vi skrivit färdigt har vi fått veta resultatet i naturfag, ni kan aldrig gissa vad jag fick? Jag kammade hem mitt andra A (högsta man kan få) på raken. Vad har hänt med mig? 2 prov 2 An. Jiha.

Det firade jag med att skicka Jac till Oslo, han skall hem till Finaland. Han skall spela hemmamathen mot Kroatien, inte borta matchen. Det är bra;) Han har nog att göra här, ny tränare och missar mycket då man är borta då alla nya spelaren är på plats. Dessutom är det bra att han passar på att jobba i juni, skattefritt, halleluja!

Jag har varit på spinning och plockat bort 5 maskiner med kläder, vi lämnar dem allti o ligga på en stol då de är torra.. Nu skall jag träffa en klasskompis, vi skall äta något gott på ett kafe. Imoron står det jobb 6h på tur, och sedan skall jag ut och gå en sväng på kvällen. Skönt så.

Ha en bra helg alla!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig flicka :)

2009-06-06 @ 14:03:37
Postat av: elin

Grattis malin, va rolit att skolan går prima!:)

2009-06-07 @ 20:21:48
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0