Ge oss ledighet NU.

Jag väntar tills Jacs egen träningsperiord skall börja, så får man se honom lite oftare. Tacka gud för att han skall börja jobba mindre fram över!
Vi bor tillsammans, och jag saknar honom, konstigt! Tur så har de inte träningsläger ofta på helgerna..

Nu blir det min sista vecka på cafeet, sedan jobbar jag 2 veckor på barnehagen. Skönt att ha kvällarna lediga, och jobba full dag!!


Hoppas ni alla haft en bra midsommar? Väntar på att få se lite bilder.

Nu slut tjatat, skall se Makedonien mot Norge, och köpa lite gottsaker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jojo lite skall bort ännu. Jag spelar såpass hög nivå handboll att magen å tissarna är lite i vägen ennu :) Men men. Jo jag trivs jätte bra. Har nog hittat min plats på jorden, fast alla vänner och familjen skulle man ju helst ha me här! Hu går allt i norge då? :)

2009-06-21 @ 23:31:24
URL: http://emiliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0