Frisören & baby

Jobbade 9-15.30. Var på spinning. Klippte Jac. Glass & jordgubbar. Paradise hotel.




Idag skall jag först sitta ute i solen ca. 2 timmar, men så jävla tråkigt att "sola" med kläder på. Det ä ännu till handlarnas dag idag, vilket betyder att det kryllar av människor. Så i parken täcks jag int sitta med bikini. Men men, det skall för faaan vara sol i finland mellan 11-29.7, då kan ja sola varje dag :D

Senare idag skall jag stänga en sista gång cafeet för i sommar. Idag har vi längre öppet, så jag är hemma lite före kl.23, och börjar kl.15. Så det blir ganska mycket pengar. Dessutom har skattepengarna kommit idag, hello 4500kr fast jag inte jobbat mycket i 2008, Jac drog hem 6gånger mer pengar men han har stått på som en dårk.

Imorgon är jag ledig, så skall köra Jac på jobb, sedan dra mig till stranden någon timme. Sedan skall vi till Oslo, till Ikea! Je. Kanske vi int köper så mycket, men kul att göra något. Jag vill ha klistertavlor, såna man kan limma på väggen. D¨å behöv vi int laga onödiga hål i väggarna!

Det är otroligt skönt att Jac numera jobbar ca. 65 %, så det blir 5-6 h per dag. Skönt att ha honom hemma på morgonen. Så imorgon skall vi o träna före han skall på jobb =)

Nu gröt, och sen ut! Vill att klockan är 22.45 NUU.




Ett stort Grattis till föräldrarna Lisa & Rikard, och till storasyster Vilde. De har äntligen fått babyn, en pojke på 4,790g och 55cm lång. Välkommen till världen!!



Pappa och gullungen vilde.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0