fredag

Jag har inte fått sömn sen Jac for på jobb, så blir en lång dag idag. Tur så jobbar inte Jac sålänge.
Det är min första sommarlovsdag!!!! Ja hade prov igår, och det gick lysansde tyckte jag, så får se.
Har ont i bihålorna varje morgon:(

Planer för idag:

- Uppvärming + bodypump
- Köpa vin med mera.
- Städa
- Laga något smått att äta
- Kl. 1530 start till Tönsberg.
- Se resultatet från gårdagens prov
- Klassfest!!

Jac är min kusk idag.

imorgon blir det fest igen, måst ta det lite lugnt båda dagarna. Dessutom kan mina pkaner fort ändras, eftersom nanny- jobbet kan kalla=) det blir en kul upplevelse, mycket gråt men vi fixar det. Tur så har hon lärt känna mig lite nu, så går det lättare sen:)

Nej, kanske jag skall börja tvätta badrummet??

Är irriterad till tusen på vissa grejjer, nu måste det fixa sig!

Kommentarer
Postat av: Sara

På bartendeskurs nu 22 aug o sen o backpacka. :) om pengar inte finns då så blir de australien. :) Ut och äventyra lite!

2009-06-13 @ 16:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0