Helgen.

Vi började lördagen med lätt träning i form gång o lite lyftas. Sedan gick vi ut på shopping på staden, köpte vinglas,konjaksglas o jac köpte en skjort. Åt lunch på ett cafe. Sedan hem och börja förbereda för kvällen fest.
Här var 2 norskor,2 svenskar och 2 danskar. Före vi gick ut kom några till. Det är ett perfekt gäng och vi hade jätte skoij.
På krogen fortsatte yrandet och det var roligt, vi var på en krog som är menad för lite äldre... Efter krogen for vi alla iväg på efterfest ti våra grannar. Dock blev den inte så lång, för en överfull jac klarade int av det mera.
Tack alla för en superlördag!!



fick superfina presenter. Utav Eric och Jenny fick jag stora flaskor med bodylotion och duschgel från bodyshop. Utav Line och Jonas fick jag oxå bodyshopprodukter, en tvättsvamt o miniatyrprodukter av samma sak som ja fick av svenskarna och en budybutter. Tusen tack för de, har alltid varit snål på att köpa från bpdyshop, men har varit så snål. :)
Utav Margrethe fick jag D&Gs parfym och bodylotion "the one". den är inne i en fin guldlåda, så den skall jag spara på. Doften är jätte god! tusen tack älskade du!!

Så jag är jätte nöjd med min födelsedagsfest.


Söndagen gick åt till att ligga på soffan i ca.10 timmar. en gång offrade jag mig att stiga upp, det var då jag gick ner till pizzerian.... Vi åt och åt den dagen. namnam, men bra var det.

Idag skulle jag börja dagen med promenad, men det blev ändring. är så trött o har huvuvärk. sliten från lördag...Så istället har jag snart läst ut en tentbok, och om en timme skall jag börja laga kycklingfileerna och koka ris. kl.18 är det dags för första passet bodycombat, sedan jag skadadde mig. hoppas jag klarar av det trots mycket hopp. annors får jag bara gå på sidan!


Tull bilde på oss. Förövrigt kommer troligtvis den här flickan med hem till finland i december!! hopas inte det krånglar till sig med skolan bara:)


Kommentarer
Postat av: HannaH

Hej. Nej, tyvärr tyvärr bor jag inte här ännu. Just nu håller jag på med mitt examensarbete och intervjuar moderedaktörer+modechef till det. skall även snacka med en på torsdag om eventuellt jobb. Men hoppas innerligt att jag bor här innan sommaren.

2009-01-12 @ 17:47:35
URL: http://starhannah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0