Fredag

På dagen har jag gjort klart min matematikinlämningsuppgift, hoppas läraren ens blir lite nöjd med den. Sedan har jag städat och pussat och kramat Jac och sagt hejdå. Han är i Polen på träningsläger som bäst, kommer hem sent på måndag kväll.
Ikväll har jag varit på en aerobic o styrka timme, helt okej. Sedan lagade jag omelett och nu ser jag på Lets dance, samt äter världens godaste kombination: glass,varma hallon och mango. Sjukt gott.

 

Här har det varit snö i 4 dagar nu, förra vintern var det inte ens sammanlagt så mycket snö.


Jacs bil på gården.


Imorgon skall jag städa lite, sedan skall jag jobba extra 12-18.30.Men nuförtiden är vi bara två som stänger, så vi är säkert klara först 19tiden. 19.30 skall vi vara klara för julfest/nyårsfest med jobbet, vi skall först äta på en restaurang,det blir tapas. Tönt som jag är vet jag int riktigt vad det är, tur så har McDonalds öppet annors...;) Dock blir det en nykter fest för mig. På söndag skall jag först gå upp till hallen för att se på Stif-Drammen, sedan lite läsning och spinning.
Så är iaf planen, men man vet ju aldrig.


Längtar otroligt mycket till nästa lördag.Då skall jag vara fast klistrad i min kille. Vi pratade idag om hur länge vi varit tillsammans, börjar bli en hel del. Men nu har det varit perfekt i 2 år, inget att klaga på. Bara små tjafs nu och då, men sånt är de. Vårt största problem för tillfället är nog våra högljudda grannar både under och huset breve.


Skulle vilja att mamma o emma var här nu. Så skulle jag o Emma kunna kommentera Lets dance..:)

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åå, det så ut som en god dessert, jeg er misunnelig! ;D

2009-01-24 @ 03:21:50
Postat av: Sandra

Jag tror tapas bara betyder att man får flera små olika rätter :) som en egen liten minibuffé eller nånting. Hudana tapas de e beror sen på vilken man väljer. E int helt 100% men så tycker jag att jag lärt mig :P

2009-01-24 @ 13:09:18
URL: http://killerqueen.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0