Vändagen

Glad vändag på er alla! Jag önskar speciellt glad vändag åt familjen som är på resa,sambon och närmaste vännerna.




Idag skall jag jobba extra några timmar, sålänge det är rusning.Det är bra eftersom vi kan köpa smaskiga och feta vändagsbakelser billigt.  min kropp är styv, behöv vila från träningen.Har kört två dubbelpass 2 dagar i rad, och min kropp är int riktigt van med det. Men det skall den bli någon gång då jag har tid iaf:)
Ikväll skall vi gå ut, troligtvis bara jag o jac. Skall bli skönt att känna alkoholens påverkan efter 5veckors paus för min del.

Nu varma baguetter och yogurt. Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: HannaH

Tack snälla du. Ja, det är väl så. Men egentligen har jag väl räknat med att få jobbet, för vill så gärna jobba där.

2009-02-14 @ 10:07:19
URL: http://starhannah.webblogg.se/
Postat av: Heni

glad vändag<3

2009-02-14 @ 13:02:07
URL: http://heni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0