Torsdag.

Nu har jag ätit min goda gröt, och skall snart promenera iväg till ett daghem, där vi skall observera hur barn med andra kulturer deltar eller inte deltar i allt som norska barnen gör. Sedan skall jag komma hem, och antingen läsa lite eller sen ett lättare pass på gymmet. kl.16 skall jag iväg o jobba sista gången pålänge, jobbar 4,5h så det går fort.

Igår ledde Jac o de med 3 mål när det var 3 minuter kvar. Efter helt idiotiska domslut, de blir säkert anmälda för det, så slutade matchen 25-25. Så nu har både Runar och elverum 22p, men Runar ligger för det femte iom att Elverum har bättre målskillnad. De måst bli inom 4 första för att ha stor chans för slutspel i Skien i maj.

Jac spelade bra bakåt, samt hade jäkligt bra passningar till linjen. Men hans skytte sitter inte riktigt. Kanske de lossnar snart igen!

nu skall jag byta om, och sen iväg. om 3veckor är jag hemma!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0