Tisdag.

jag är fortfarande ordentligt flunssig, men tills fredag vill jag vara i spelskick, hoppas. Idag har jag varit i skolan i 3timmar, onödigt egentligen. Vi snackade en del om flickor i allmänhet, tror nog faktist det stämmer att vi flickor är svagare i psyket än vad pojkar är.
Om en timme kommer Jac hem, då blir det korvsoppa. Sedan skall jag försöka studera lite ikväll ännu. Tråkig dag med andra ord.
Imorgon är jag ledig, och på kvällen har Jac seriematch, skall bli superskoij!

Något annat har jag tyvärr inte att komma med idag, är riktigt tråkig.

 

Inte ofta ja ser Jac göra något i hemmet.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

De e ju bra att du fotot honom, så har han ju bevis på att han nån gång åtminstone gör nånting :)

2009-02-03 @ 16:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0