onsdag

Började dagen på gymmet, 2km gång i uppförbacke,100 våningar upp gick jag och cyklade 3km. Benen darrar ännu, men det är tack vare Iselins träning igår, tack du:)
Sedan åt jag sista resten från vår goda hemlagade pizza och nu sitter jag och väntar på Jac. Skall åke med hans lag på bortamatch, det är i Oslo någonstans. Borde oxå läsa idag. men tar mig aldrig tid idag, kanske ja kan se över anteckningar i bussen, men brukar bli åksjuk.
Imoron skall jag jobba extra igen, fjärde dagen på en vecka. Men måst tacka och ta emot, för efter denhär månaden blir det knappast något jobbas på en tid, har så mycket program.

Familjen har de super i Thailand, härligt.

Nu skall jag skala lite frukter åt Jac och pina honom att äta dem, tror de gör så att han spelar bättre. Han har som sagt inte rört en handboll på en vecka.:( Och idag behövs seger, för att de skall ha chans till medalj! Hejja Runar!

jag har ett ganska tråkigt liv för tillfället, jobb,laga mat och träna ibland. Malin 40år.




Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, men låter ju bättre om jag skriver sådär, kanske folk tror att jag cär rik, haha. :) Jesss inte länge kvar nu då Malle. Då måst vi röjja i ahves :):)

2009-02-20 @ 14:20:42
URL: http://lotttis.blogg.se/
Postat av: Sara

Jo här e de grejjt. :) själv då?

2009-02-21 @ 12:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0