Helgen

Fick lite extra jobb 11-15 idag, så det har jag inte råd att tacka nej till. Ikväll har mitt lag match kl.20.30. Jag känner mig lite bättre, men int riktigt 100% ännu. Halsontet har nästan helt försvunnit, lite kvar.Men tror nog ja ska försöka spela, får vila lördag o söndag istället.

Lördag skall jag jobba 12-19, sedan väntar min kille på mig hemma med färdig middag och städat hem;) Vi skall bara ta det lugnt.

Söndagen skall troligtvis spenderas i 8 timmar buss, och 2 timmar hejjandes på runar då elverum tar emot dem på sin hemmaplan. Sist tog runar hem guldpucklan från cupfinalen, så Elverum ger dem säkert riktigt revansch.

Min helg. Ganska trist egentligen. Väntar på att klockan skall bli 19.30 på lördag kväll:) då är pengarna intjänade o ja får vara med Jac.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till i kväll! Började packa just :)

2009-02-06 @ 17:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0