Helgen.

Jag jobbade 11-17.30 i köket, det gick förvånansvärt bra. Sedan hem o äta, och vidare till Eric o Jenny, där såg vi melodifestivalen och tryckte in ännu mer ätbart.
Söndagen satt jag 8h i en buss, åt för att fördriva tiden och däremellan höra på sexsnack och kvinnokroppen.Kul att sitta med ett gäng mogna 26åringar;) De spelade mot elverum som runar vann i cupfinalen, men den här gången var det Elverum som hade en bra målvakt, så mötet slutade 26-22 till Elverum.Synkkä, nu är nog iaf 1 platsen i serien borta.:)

Nu skall jag träna för första gången på nästan 2veckor, skönt. Bodycombat blir det,blir ingen länk före combaten som jag brukar göra, måst börja försiktigt igen.:)vSedan skall jag se på Familjen Annorlunda.

Förresten så har jag ledigt i 2veckor från skolan, perfekt. Familjen har landat i Thailand för någon timme sedan, fräckt.

Bilder från helgen.

    
Jag påväg på jobb,fina tshirts, synd så ser man it hela.    Runar flickvänner på läktaren.



Killarna före matchen.

Kommentarer
Postat av: HannaH

Tack skall du ha. Den första april börjar jag jobba som modeassistent på VeckoRevyn.

2009-02-13 @ 20:18:25
URL: http://starhannah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0