Tack.

Skrev en kommentar till linn.papper.fi, och till svar fick jag detta. Det gjorde mig glad, tack!



Jag: Du är glad, snäll och rolig. Man har inte tråkig med dig i närheten! Och du verkar vara en cool mamma :)
Svar 14 december 2009, @ 23:03

Linn: Det kan man ju nog säga om dig också. Man har sannerligen inte trist med dig. Man kan helt enkelt inte vara en surpuppa när du är i närheten.




Har varit hemma hela dagen och 30 minuter har gått åt till morgondagens grymma prov. Förtjänar att få underkänt om jag får det. För Norges kamp på tv idag har jag tom sett 2 gånger......

Kommentarer
Postat av: Heni

Det stämmer, det som Linn sa. (:

2009-12-15 @ 22:41:21
URL: http://heni.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0