Härlig dag.

Vi letade som idioter på stan efter en varm vinterjacka, hur svårt kan det vara att laga en varm vinterjacka utan att folk skall behöva se ut som Michelin gubbar? Till slut tog jag en som är lika tunn som min gamla vinterjacka, och nöjd är jag. Köpte även några böcker.

Vi åt världens godaste ceasar sallad, och sedan har vi gått mycket idag, över 1 min iaf. Kanske man borde bo i en storstad så rör man sig mer :) Tillbaka på hotellet sovde vi för första gången år 2009 en timme på dagen. Sedan tränade vi lätt på hotellets gym och satt i bubbelpolen och bastun.

Nu har vi igen en gång varit ut och gå för att leta upp en matplats, blev calzone denna gång.


Detta liv kan jag nog lätt leva med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0