En liten summering av 2009.

Mera kommer om jag hittar någon färdig lista.

2009



Resor: I januari var jag i London. Var på Sverige tur i april. Kreta i maj och firade pappas 50 årsdag. Stockholm i december.





Sommaren: Fick sommarlov 18.6. Jobbade 2 veckor och sedan reste vi till Finland. Där levde jag en sommardröm, inget jobbas utan bara slappas. Var flitig åskådare till beahcn handboll i augusti. Det skall upplevas igen, snart.




Skolresultat: Mycket bättre än förväntat, vem hade trott det?


Besvikelse: Att mina bihålor krånglar, och har kanske ytterligare en ny operation i sikte..






Fest: Min egen 21 årsfest!!! Lätt.




Nya vänner: En annan flickvän som är super härlig, och som flyttade till Sandefjord nu i Augusti. Dessutom har jag fått träffa många nya vänner i en och samma familj, alla 4 är lika härliga. Och de ökade trivselfaktorn för både mig och Jac i Sandefjord.





Förhållandet:
Är på topp. Vi har det bra och det fungerar suveränt att bo under samma tak ännu. Min bästa vän!






Vad kommer att hända 2010?

Det är något som de flesta funderar över hoppas jag. För vår del ser det likadant ut tills maj, och sen får vi se vad som händer. får hoppas det dyker upp något som gynnar oss båda, för vi är sugna på att flytta. I värsta fall stannar vi ett år till i Fjorden. 2010 har jag på känn att kommer bli ett bra år, och väntar massor på sommarlovet redan nu.

Nu har dessutom en närstående till oss chansen att börja spela i norska elitserien efter julpausen, skulle det bli riktigt skoij.






2009 har varit ett okej år på alla sätt och vis, jag har ätnligen lärt mig att njuta litegrann av livet, och inte ta träningen så allvarligt. Nu är jag lite lösare, men de som skall tycka om mig gör det ända.

Älskar min familj och Jac. De vänner jag har tycker jag också om, med tiden blir kontakten mindre med vissa, medan kontakten ökar med andra. Det är livets gång!

Vad skall ni göra på nyåret?


Gott nytt år alla kära!! nu skall vi ut och äta Nuggets på Stureplans snärtigaste matplats, Mc Donalds.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Malin; det var i augusti pappa hade födelsedag ;)

2009-12-29 @ 23:25:58
Postat av: Sandra

Skön inställning du har Malle. Låter som ett bra år som gick och det som komma skall ;)

2009-12-30 @ 15:44:33
URL: http://sandraahtola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0