onsdag

Idag har jag sovit till 9, sedan gick jag till biblioteket och läste lite grann. Har varit otroligt tätt de sista dagarna, så irriterande att ha ett tryck i bihålorna helatiden, och dessutom inte få luft. Nåja, 3 veckor tills operationen :) Som skall hjälpa mig...

Tänkte ge upp träningen idag, men fick just ett pepp sms från min PT ( jeij) som påminde om vilken fantastisk och effektiv träning hon bjuder på idag. Så skall pröva mig, men då de löper 20minuter i trappor får jag hitta på lite annat, eftersom de blir för tungt med denna nästäppa. Men jag skall klara resten av passet, ofta öppnar bihlårna sig då man rör på sig. woho.

Imorgon blir det träning på morgonen, läsning, städa, och nåt till.


Vi köpte en toastmaskin för 79kr idag, hoppas den fungerar! Är så gott med varma smörgåsar och kakao när hösten kommer.



Vill tillbaka....

Emma, när kommer du hit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0