Nya proffset i familjen?

Senaste veckan har jag fått 2 förfrågningar om jag vill spela handboll eller bara vara med o träna med ett lag. Nu är det i division 3 och det är redan helt ok nivå, så tror inte jag skulle klara mig.

Hur skall jag kunna bestämma mig om jag är klar för att spela på a-laget?

Fördelar:
- Träna tillsammans med andra
- socialt
- Nya vänner
- Känna match glöden igen
- Mera folk på träningar för dem

Nackdelar:
- Håller foten/benet?
- Träffar Jac ännu mindre, om vi int råkar ha lika träningstider.
- Kamp på helgerna, mindre jobb= mindre pengar.
- Är inte redo på att satsa all min fritid.
- Håller jag i div. 3? Eller är det alltför tufft? mycket tröning måst de iaf bli före ja får spela.

Som ni ser är det mer nackdelar. Men skulle faktist vara roligt och se om man fortfarande kan bli bättre, för antar att de tränar en del.

skulle vara roligt, men tvekar. Men jag har så svårt för att säga nej!!! Tillika som jag vet att jag int kommer få mycket speltid.


Nej, godnatt,

Kommentarer
Postat av: emma

Jaa.Men pappa e aldrig hemma så jag kan vara på den HAHAH XD imorgon ska vi ha kräftskiva. Jag vet int ennu :(

2009-08-28 @ 19:27:30
URL: http://emmasofialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0