Min kompis.

Jag började tänka på många roligheter som jag har gjort tillsammans med Lotta Jung. Kom och hälsa på mig!!! Saknar dig sjukt mycket.
Skall skriva ner några saker som iaf får mig att le och minnas tillbaka.

Cidern
Vi låg i min dubbelsäng, och var tuffa och delade på vår första  cider. Kan ni gissa hur fulla vi blev?? Och många dåkan kvällar hos Millo. Ibland gick dem bra och ibland mindre bra..

Cruis
Cruisade omkring med Pålle. Kommer speciellt ihåg en gång vi besökte Söddes fest, jag och Riku hade druckit lite för mycket.

Love
Lottas scooter som var super.

Eken cupen.
Dåkade i smyg med Mika Pellinen. Men på själva turneringen var vi för mogna för discot som resten av laget var på. Istället hängde vi med A-pojkarna som var super tuffa, speciellt Fagge. Han skrek när han beställde Mc Donalds mat och dansa till manamana.. eller hur det skrivs.

Det där + mycket till hände när vi var fjortisar.

Senare kan jag säga att hon var den första som fattade att jag och Jac hade nån juttu, fast vi själva inte helt förstod det då.

Lotta, kommer du ihåg nåt speciellt jag inte had med här? Men allt kan vi inte skriva i bloggen. en uppdatering från din sida är välkommen på din blogg :)



Med denna bild säger jag godnatt.

Imorgon väntar en morgonpromenad, 1 timmes läsning, 5 timmars jobb, godis ätas med Runar flickvännerna. Heeelt okej.





Kommentarer
Postat av: emma

Haha, jag har två bilder hemma då du o lotta står och poserar i vår trappa :D du har nån leopard kjol tröja på dig, haha,

2009-08-29 @ 11:50:32
URL: http://emmasofialin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haah joo eken cup kommer ja me bra ihåg ni drack o gick o skvallra ti susse att ja drack fast ja it gjorde de, smaka endast på nån drink av otto....tyckte ni va såå "moooogna" efter de... Fatta rikit aldrig pointen me de hela.... :P

2009-08-30 @ 13:59:24
Postat av: EMMA

1: Jag har inga hårband mera. Finns inga hemma :((

2: Jag vet :D



Jag och mamma kanski kommer till er då hon har semester veckan före höstlovet :))

2009-09-01 @ 16:39:36
URL: http://emmasofialin.blogg.se/
Postat av: EMMA

När e Elverum matchen då??

2009-09-01 @ 17:30:23
URL: http://emmasofialin.blogg.se/
Postat av: EMMA

Hitta den

2009-09-01 @ 17:40:06
Postat av: Lotta

MAAAALIIIN! jag läste inlägget först nu! Saknar dig med, sku supergärna komma och hälsa på! Kanske,kanske,kanske vi sku kunna komma nångång! Vi har gjort så jävla mycket roliga/dumma saker tillsammans så det skulle nog int rymmas i ett blogginlägg! :) Maila gärna till min hotmailadress så jag vet lite hur du har det! Kram

2009-09-12 @ 16:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0