Tisdag

Lite uppdatering från mig är på kommande..

Runar vann med 4 mål andra kvartfinalen, trots ur dåligt spel. Så där med skall jag få se Runar spela semifinal mot Haslum. Intressant, båda lagen är lika bra, men står Jonas bra vinner Runar. Skulle vara roligt, för då är det final på lördag. Pojkarna måste bli i Skien ändå tills söndagen, tillsammans med Norges 4 bästa damlag och herrlag. De får nog det roligt där;) Synd bara då styrelsen har bjudit på fest i Runarhallen på lördag, det blir knappst något nu. Blæ. skulle sitta fint med en runar fest.

Dessutom ær det bara 2 dagar kvar av min praktik. Och på fredag morgon landar familjen i vår stads flygfælt, så de skall oxå få njuta av bra handboll. Jag och Emma får sova med varandra.

Just nu ær Jac med några från laget och æter och ser på någon fotbollsmatch. Jag ær ensam, som vanligt. Skall bli konstigt att ha honom hemma på kvællarna i 2 veckor snart.

17 maj ær den størsta och finaste happening jag varit med om i mitt liv. Men nu ær jag lite trøtt på det, før 2veckor sen fylldes butikerna med 17 maj saker. Sjælv skall jag jobba 4h den dagen, men får betalat før 10. Helt okej.


Mamma, kom ihåg min pulsklocka+ bæltet!! saknar de!!!

Moikka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0