Tillsammans är vi starka och galna.

Margrethe, som jag har kommit riktigt nära under mina år i Norge, är min bästa vän, (+ barnsdomsvännerna hemma i finland). Men livet kan inte alltid vara på topp, och jag är otroligt ledsen över att hon skall flytta till hösten. Va skall jag göra här då?! Ingen att skvallra,skratta eller ha roligt med. Visst har jag många andra vänner här oxå, men vi två är närmast!

Jag ösnkar att du tjejen fixar allting nu, vet att du är stark! Och du vet att vi alltid har ett extra rum här:) Tråkigt att det skulle bli som det blev, men du är ung och livet går vidare.

 

Galningar.

Du är: Fin,smart,rolig,står för dina åsikter och vi har det bra tillsammans.


Nu skall jag krama om jac extra hårt inatt, och sen är det praktik och bodycombat imoron. Jiha!
Nati

Kommentarer
Postat av: Margrethe

Ååååhhh... Du er så snill mot meg, Malin! Takker så veldig for at du er der for meg! Det betyr så uendelig mye! Har det så bra i ditt selskap!

Mange klemmer til deg! Og du?? jeg kommer å besøker deg i Norge til høsten, og du får komme å besøke meg! =)

2009-04-21 @ 02:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0