Otursdag.

Börajde morgonen med att radera alla uppgifter samt min egen nätsida till skolan, voi vittu får jag nog lov att säga. Undrar hur de skall fixa sig?!
Sedan tog jag fel på tiden då jag skulle på praktik, kom 30minuter fel.
Då jag skulle gå hem från praktiken, skulle jac möta mig. Men vi gick om varandra, så det var heelt ondöigt. undrar hur vi kan gå om varandra då man helatiden borde se vem man möter på vägen...
Som sista kläpningspunkt idag, tror jag att jag har mistat min mobil. Åh. Hade den senast då jag gick hem från praktiken. Men Jac har sin telefon hemma, och har provat ringa flera gånger, men man hör den inte här.

Snälla gud, om du finns, gör så att jac i misstag har tagit min telefon med till hallen. Amen!!! har ej råd med ny.

Enda positiva idag e combaten. Nu skall jag göra lite skoluppgifter som måste mejlas före kl.20.30. Kanske det går felfritt?


åh åh åh åh åh. Vill skrika. Bättre lycka imoron!

Kommentarer
Postat av: elin

fuck va störande med såna dagar:( Bättre imorn... Läge annars då bruttan?

2009-04-20 @ 21:05:12
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0