oro över pengar och bodyattack.

Jag är en otrolig sparare, på mitt finska konto har jag kvar sommarlönen från 06 och 07 alla studiestödsbidrag. Halleluja. Men trots det börjar sommarjobb mellan 12.6-12.7 stressa mig. Jag vet att jag får jobba på cafeet , men skulle vara roligare att ha ett jobb som man ibland är hemma före kl.17. Hoppas de behöv hjälp på daghemmet där jag är på praktik, jag skulle iaf få vara där om de behöv hjälp. Snälla snälla.

Ni som bor i Finland, har allt ordnat sig med jobb? Jag kommer inte att jobba under de 3veckor jag är hemma, blir så onödigt, och lönen är ändå inte så stor:(

Nog snackat om pengar.

Igår var jag på stramopp intervall, är otroligt rolig och bra träning. Idag värker musklerna, bra så.
Planen för idag var att gå till bibban 9-12, men blev inget. Regnet faller ner över staden, och då är jag inne. Skall försöka få lite gjort till skolan här hemma, och så borde jag sola solarium, känner mig äcklig. Men jag får ändå inte färg av det, så gissar att det inte blir något.
Ikväll skall jag för första gången på bodyattack till gymmet som Jacs lag tränar på. Är lite nervös för timmen, rädd att jag inte klarar av det...

Imoron har Jac ledigt, så blir träning och mys och godteri. På fredag skall vi ut p en liten resa till Uddevalla, skall umgås med Jenny och Eric. Skönt att ha något att göra.

Ha de bra, nu ska ja läsa om " Matematikk i barnehagen"

Kommentarer
Postat av: elin

nope, inget jobb ännu:( Å andra sidan e ja int så flitig på att skaffa ett heller. Helvete vad jobbit.

2009-04-09 @ 16:10:10
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0