Liten uppdatering.

Har inte skrivit pålänge, för hade totalt tröttnat på det. Men skall göra ett försök igen, så får iaf Mamma o de något att läsa.

Jag var hem till Finland 18-22.3. På onsdagkväll då jag kom hem gick jag ut o gå med Lotta, skvallrade av oss lite. Torsdag började jag med att vara 4h med Millo o Luca, härligt härligt. Tycker mer om honom för varje gång jag ser honom:) Sedan var jag på tjejis till Alexandra, skoij att höra på deras äventyr:D
Fredag var jag först ut på promenad och sedan iväg och shoppa med mamma,Emma och Mommo. Köpte 2 plagg, nöjd med dem. På kvällen var jag till Serendi med gymnasieflickorna, och sedan kom Martina till mig.
Lördag såg vi landslagets match, skit match. Efter det kom Jac,Datte,Linda,Elin,Johan,Johanna till oss och vi drack.Sedan kom även föräldrarna och Gudmor och Gudfar hem, och bjöd på några stänkare innan det var dags för Affes.Europas bästa heter det, men inte för min del mera.
Skönt att umgås med alla och träffa familjen lite.



Sedan började praktiken. Och Jacs föräldrar var här på besök, vi fick se Runars sista grundspelsmatch, där Jac var hurja. Grattis till fhjärde platsen, synkkä att ha lika många poäng som Drammen (tredjeplats), men förlora pga några få mål i målskillnaden. Sånt är handboll. Nu väntar kvartsfinaler 19 och 26.4 mot Bodö. vinner de får min familj se Jacs lag i slutspelet, annors får vi åka iväg och hejja på de andra.

På fredag åker vi över till grannlandet, närmare bestämt Uddevalla, där skall vi fira högtiden. skoij så. Men före det skall jag pinas i biblioteket 3 dagar, sitter inte fel med en hel veckas påsklov!!

Våren har definitivt kommit, synd så har vi ingen solplats. Nu skall vi äta, sedan se Kangas Alingsås spela mot Lindesberg, ibland älskar jag tv:n, inte ofta.

Får inga bilder uppladdade, blä.

Grattis Mamma på födelsedagen, ses 1.5!



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack tack. Det var nog dags med uppdatering :)

2009-04-06 @ 01:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0