Äntligen.

Härligt med fredag. Praktikmappen är inlämnad, 30sidor blev resultatet av alla observationer,samtal och didaktiska upplägg. Imorgon kl. 9-12 skall jag läsa eller skriva på en annan uppgift, sen är det helg.

Nu skall jag iväg till shoppingcentret, sen på träning, Stramopp blir det idag. 30min högpuls och 30minuter styrka.
Imorgon blir det som sagt lite skolarbete och sen skal jag hejja fram Jac o hans lag till en seger, därefter skall vi se på Larviks match. Kul.
Vinner Runar imoron, blir det myskväll, förlorar de är de ute ur serien, då kan ni själva tänka er vad vi gör.

Ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Den kommer från Vila, hittade den i lema på löytöpäivät till fyndpris och är tycker helt sjukt mycke om den, perfekt!

2009-04-27 @ 19:01:18
URL: http://jassmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0