Tisdag

Vaknade redan kl.8, skönt. Snart blir det morgonmål, sen en liten morgonpromenad, grupparbete till skolan, wook, köra jac till hallen (de skall iväg ti nord norge), träning på spenst och allra sist skal jag ut  äta med Trine. Oj vad jag väntar, hoppas verkligen de har något gott. Lasagne skulle sitta fint;)

För övrigt vill jag tacka Furat som fixade trådlöst internet till lägenheten, skönt att inte bhöva tänka på alla sladdar mera!

Imoron skall jag till tandläkaren och på kvällen träna handboll. Där emellan skall jag dammsuga och torka golv! Vet att Jacs mamma ändå städar, men känns ändå som om ja måst göra det lite före. Så är det hemtrevligare hos oss.


o så vill jag önska min mommo en trevlig vecka nere i södern, hon var grymt nervös!:)

Kommentarer
Postat av: Karin

En ford focus köpte ja :) Så jäkla skönt att int behöva köra me mammas bil mera :D

2008-09-30 @ 15:34:31
URL: http://kaarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0