tack mamma!:)

Idag beställde hon tur-och retur biljett hem till mig, så snällt så. Fredag 24.10 kl.15.40 skall jag vara på hemmafronten igen, och återvänder till mitt norska liv den 2.11 tillsammans med min kille som har representerat vårt land inom handboll tidigare den dagen.
Skall bli underbart ljuvligt att få vara hemma över en vecka. Synd så jobbar mamma ganska mycke, men jag måst göra ett inlämningarbete så får nog tiden att gå åt.

Ojj så jag väntar på att bara få vara hemma o njuta på asvängen 16 utan att behöva fundera på vad det blir för mat osv. jag saknar det/dem.

Om 2veckor är Jacs för'ldrar här, skall bli roligt att få visa upp vår nya lägenhet till dem!:)

Nu i säng, får inte luft o mår rotiapa, hoppas verkligen jag orkar ta mig till praktiken imoron, vill inte göra om den dagen senare i höst.

gonatt från en tacksam malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0