Sliten

Idag är jag sliten och har skitigt hår. Nu skall jag äta gröt sedan iväg till biblioteket och hoppas på att jag får någonting läst. 14-tiden måste jag vara tillbaka, för måst äta då om jag har tänkt springa före kl.17. Skall även fara in i gjertsem sport och fråga när mina nya joggingskor kommer, vill ha dem nu.

Imoron är det först jobb från 12-16, sedan skall jag kanske fara på runars sponsormiddag, men vågar int fara med om jag blir enda flickvännen som är där. Annors får jag bli hemma och chilla o hämta Jac tidigt hem;) Söndag skall jag bara vara hemma och o träna med Jac. Den här helgen låter bra just nu, hoppas bara jag imoron förstår att vara borta från alkoholen, annors blir det en mindre skön söndag.
På måndag skall jag på 2 veckors praktik till "barnehagen". Kul. Tur att praktikplatsen är ca 1,5km från mig, så jag kan gå dit varje dag.
Om 3veckor är Johan och Gitta här, tiden går fort. Och om ca 6-7veckor sitter jag hemma i Karis o njuter av familjen,affes,vänner o handboll:)

 

Såhär känner jag mig idag, deppig,bitter och arg. Förutom att jag inte har foten i gips, tur det. hoppas jag aldrig behöv uppleva det en gång till..
får nog hålla mig borta från affes på juldagen, är livrädd för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0