Måndagkväll.

Praktiken idag gick ok. då jag kom hem lagade jag tomatsoppa, och Jac pinade det i sig. Nu har jag lova att int laga det före november pånytt.
Sedan gick jag ut o gå 5km med en klasskamrat , var helt passligt slut efter det och hostade inte ens så mycket. Imoron blir det gymmet, jes!Hoppas jag kan träna handboll på onsdag, de väntar ja på.
Nu har jag ätit mig proppmätt på popcorn, hälsosamma veckan började bra..;) men chokon ska ja hålla mig borta från tills freda. Imoron ska ja laga korvsoppa, väntar på de redan:)
Bra liv jag har.


Till sist skall jag bjuda på en otroligt fin bild,hittade den i nån annans blogg, men kommer int ihåg vilken det var längre..Gonatt o hoppas jag vaknar frisk o kry imoron med massa energi tills träning o lek med barnen.



   

Kommentarer
Postat av: Anonym

nå försöker liiite, sakta o säkert med mina ben, men :) hur har du det? snart ses vi:)

2008-09-25 @ 08:18:08
URL: http://lotttis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, de går i den norska skolan i London. Jaa, norsk hårdrock var lite speciellt. ;) Hur går det før dig i Norge?

2008-09-25 @ 19:18:56
URL: http://londonida.blogg.se/
Postat av: Linda

pröva den! den e väldigt bra för sin prisklass. Ganska täckande, beroende på hur mycket du använder förstås. Å den finns i många olika nyanser, så du hittar nog säkert en för din hudton!

2008-09-25 @ 19:22:33
URL: http://lindisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0