jag saknar karis ordentligt.

Jag vill hem o hälsa på NU, men den 25.10 (lörda) så är jag i karis o stannar 1vecka. skall bli underbart. Sedan är det inte läng kvar tills julen!:)

Men en vecka i karis räcker bra till, finns ändå inte så mycket att göra. Men längtar efter att få mammas mat o bråka med emma:) Hälsa på mommo, kompisarna. Kanske spela handboll? Se på wt match, besöka affes (2ggr), se finland-grekland mm.
Enda minuset är att jag blir borta e hel vecka från skolan, får se till att jag är på alla lektioner fram tills dess iaf. Vårt grupparbete får jag sköta via mejl.

  

Jag o min lilla emma som fyller 11 efter 2 veckor..


Nu har jag ätit frukost, så snart skall jag iväg på jobb till Salt&Pepper. 16-tiden slutar jag, då hem o fixa sig lite fin, för skall på sponsormiddag till runarhallen. blir dock ingen lång vistelse där, vill hem o slappa:)
Min kille fixar igång sig till golfturnerningen, han kan faktist vara riktigt snygg när han vill, lilla kakken. Jag har en känsla av att han kammar hem vinsten idag.

Ha en fin lördag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0