jag är stressad.

På fredag skall vi ha 2 grupparbeten inlämnade, så imoron efter skolan hoppas jag att vi får dem gjorda. För på onsdag har vi full dag i skolan och på torsdag är det ledigt, men då skall jag och en annan i gruppen jobba. Så hoppas de blir gjorda imoron!!

Skönt att få jobba 10timmar den här veckan, så får man lite extra pengar. För sedan hinner jag inte jobba mer den här månaden.

Min gubbe har ont i ena knä, så han kom hem 4h tidigare från jobbet och är nu hos lagets fysioterapeut och läkaren.Men tror nog int det är allvarligt, nån försträckning eller nån hård smäll har väl förosakat det, förhoppningsvis. En nygräddad lasagne o namnam sallad väntar på att han skall komma hem, så får hoppas det gått bra för honom.

18-tiden skall jag på träning och efter det måste jag läsa ett kapitel i en bok. Måst börja använda min ruttna kamera igen, så får jag kanske in nån bild i bloggen.

jag förstår inte varför jag är stressad, arbetena rä nästan klara, det återstår bara att få in dem i vår digitala mapp och lite små justeras. Är oxå stressad för att ca 6 från jacs lag har skador, vet inte varför jag stressar för det:) men vet att jac int kommer tycka att det är roligt att spela här om det inte går bra för laget...

Nej nu är det slut svamlat,och jag skall försöka sluta stressa över allt och inget. Men inte så lätt, något tynger mig och jag kan inte sätta fingret på vad som egentligen orsakar det. hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0