Höstens nya skoinköp.

jag har haft behov av nya sneakers i ett år, resulterade i dessa sköna reebooks,köpta i sverige, 600kr.




Utav Jac fick jag nya joggingsskor som skall stöda min fot bättre. På måndag får jag förhoppningsvis prova dme, bara jag är frisk.De kostade 1200kr från början, men Jac fick 50% rabatt via handbollen.Tack älskling!




Idag då jag tog en liten shoppingrunda på stan, hittade jag ett par stövlar. Jag har ju aldrig varit ägare av skor med någon klack, men det här paret var ganska sköna, och bred klack. Så om min fot tillåter dem skall jag börja använda dem. Vet inte om det är speciellt snygga? Men jag tycker iaf om dem, jag kan ju inte vara så kräsen på skor mera.... Köpta på ökonomi sko, (nästan som dinsko hemma) för 399kr. Billiga!




Så, vad tycker ni? Och mamma, tror du jag kan gå med de sista paret??

Nu skall jag försöka städa lite, och ha på nya stövlarna tillika. Men är bara rädd att stiga snett, men jag har som regel att bara använda fina skor på jag är nykter, vilket är ca 6/7 helger nuförtiden.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jätte snygga stövlar, bredare klack e ju dessutom myky finare oxå :)

2008-09-20 @ 13:22:29
URL: http://kaarinmaria.blogg.se/
Postat av: Hencce

Fyfan jag e avis på dina köp!! speciellt sneakerserna..! :D

2008-09-21 @ 17:24:41
URL: http://heni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0