Hemma.

Sedan jag skrev sist har jag dammsugit,torkat golvet + damm, delat på vegepizza med Jac, sett handboll på tv och sedan en match live. Nu har vi just ätit salta kex med lite ostar. Jac ser på film och jag nördar.

Serien drog igång för a-lagena i Norge idag. De 4 lag som kommer från nord norge har alltid minst 1000 i publiken, medan lagena här nere har ca 600. Jacs lag hade väl en genomsnittssiffra på ca 500 i år, det är inte mycke. Men i vår stad finns 2 elitserielag. Men dessa två lag möts nästa söndag, så hoppas det minst är 1000 i runarhallen då, mycket roligare att se på handboll då. Idag möttes 2 lag upp i norge, och det var 2500 i publiken, fan va skoij!!! Så skall det vara. Så alla ni släpa er på handbollsmatcher i höst, mycke roligare för allihopa då!!

Nu skall jag nörda en stung till, sen dricka finnrexin o gå o lägga mig. Imoron hoppas jag på att jag kan fara ut och gå, vill ju prova nya joggingskorna.:)

Och emma, det är roligt att du har börjat skriva blogg! Natti

Kommentarer
Postat av: Karin

Jaa-a vet du ja vet int helt vart ja ska söka, hoppas ja sku komma på de här under vintern, skola e int lixom alls min grej nu känns de som. Ja har nog lägenheten ännu men ska snart flytta bort sakerna bara de blir lite lugnare här hemma att vi hinner :) Snart kommer du hem igen så blir de affes o hurriganes ;)

2008-09-21 @ 12:14:04
URL: http://kaarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0