Handbollshelgen är i gång.

Dagen var skön igår, gjorde skolarbeten,jobbade och sedan iväg till Tönsberg och heja på Runar i Skjärgårdslekene. Runar har från förut 2 av lagets nyckelspelare skadade och igår kom en stor smäll till:( Lagets bästa och enda målvakt spräckte lårmuskeln efter 3 minuters spel. Hoppas de bara är fiska till seriestarten och derby uppgöret, det är då det bevisas ve som är bäst i Sandefjord:) Men runar lyckades iaf vinna med 3 igår, så det var bra. Min kille var bra som vanligt, och efter matchen skedde en ny,spännande men tillika skrämmande sak, om 2timmar skall vi vara tillbaka i hallen för att prata om det.

Ida har de match 13.30 mot ett elitserielag, jag tror det förlorar eftersom de har 3 av nyckelspelarna borta, och nu är det bara juniorer kvar typ. Ikväll skall vi ut och äta eller äta god mat hemma. Jag är även bjuden på fest, men jag undrar vart faan mitt fest humör har tagit vägen?! Nästa helg skall jag skärpa mig Margrethe.

Imoron är det handboll igen, och då skall även jag försöka hinna och träna lite. Sen blir det en ny skolvecka, bara 1 vecka kvar till första praktiken, jag väntar:)

En gammal och en av de bästa vännerna ringde tidigare i veckan, jag väntar ivrigt på nästa samtal, då vet jag att en liten knott har kommit till jorden. Den 30.10 kommer jag troligtvis hem, då skall jag iaf få se en liten o känna hur det river i äggstockarna lite grann. Lycka till baby!!

På tal om hemkomsten, är nån med till Affes 1.11? Skall även se om jag skulle hinna till Åbo, hinner väl om jag landar där. annors får jag ta det i december.Och 2.11 får man beskåda topphandboll, Finland-Grekland. Som vanligt är jag lite nervös för att komma hem, det har altid hänt så mycket nytt, nån ha blivi konstig o en annan ha blivi så, det är saker jag allti fått höra, men sen då man kommit hem är det det samma igen enligt mig iaf:) Men ingen bor ju typ i Karis mera, men hoppas alla e hemma den helgen=)

Nu ska ja koka ägg o sen väcka Jac. ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: elin

haha malin, inge kan nog plannera sina krogbesök så långt fram:D härligt att du kommer hem<3 Borde nog vara hemma då!:)

2008-09-06 @ 12:26:07
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0