En bra dag.

Igår vann Runar lätt över Stif med 8 mål, därmed fick alla 1200 i publiken se Jac bli planens gigant. Bra seriestart vännen.De har match på osdag uppe i norge, och på lördag hemma, spännande.

Idag skall jag börja dagen med att gå ut o gå 30min, måst vakna ordentligt. Sedan kommer 2 studiekompisar hit och vi skall göra klart vårt grupparbete. Vi har höstlov en vecka nu, skönt. 13-tiden skall jag å lunch med Margrethe, och imorgon skall jag ut o äta med Trine. Passar suveränt då Jac är på bortamatch, så behöv jag int laga mat.

Dessutom skall jag städa den här veckan, för på torsdag får vi besök från finland.




Idag fyller min kära syster år, ett stort grattis till dig min älskling!! Du kan inte förstå hur mycket jag saknar dig, men nu är det bara 25 dagar kvar tills vi ses:):)

 

Här är min lilla snygging som blir 11 år idag, gud så tiden går fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0