Tråkigt!!

Jag har så jäkla tråkigt. Bu. Ikväll skulle jag vilja på spinning, men får nog vänta tills torsdagen.:( Imoron börjar min antibiotika kur, hoppas verkligen inte jag får en trevlig infektion till som antibiotika ofta orsakar.

Jag hittade några bilder på nätet till.

  

 
Kan nån se mig?

Flickorna från mina grupp var just här, vi fördela lite uppgifter. Har någon av er nån ide om hur man beskriver ekosystemet? Det är min uppgift, och är smått osäker.
Skall snart ta en bok och läsa lite, sedan skala potatis. Blir mos,köttbullar och sås idag,mums! Sen skall vi inhandla frukt till vår fruktsallad.
Äntligen helg, skönt att Jac är hemma lite. Synd bara så blev inte den här helgen som vi hade planerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0