Tisdag

Idag har jag:

- varit på ikt timme på skolan
- gjort vårt grupparbete klart
- tränat bootcamp (militärläger) inspirerat för första gången. Har aldrig varit på något tyngre på gymmet.
- ätit glass

Nu skall jag : LÄSA!!!

Vi har 2 utedagar med klassen i rad, de har förstås lovar regnväder, och jag har inga regnkläder. Kan bli tungt att vara ute 8 timmar då. Hoppas verkligen dessa dagar går fort. För på torsdag kommer Jac hem igen, och då skall vi se på Daniels lag mot Orrys, jiha! Jag hatar Jacs bortakamper, men hoppas de vinner iaf.

En fråga, vet någon av er om ni använder boken " Runt i naturen" skriven av Stina Johansson i finland ev. sverige?? skulle vilja ha den på svenska, för svårt att läsa på norska...


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack såå mycker Malin! Haft en otroligt skön o minnesvärd dag tack till flickorna. Har fått skämma ut mig med fulaste kläderna i stan men nu ikväll en fin middag med alla flickor. Imorgon blir de troligen serendi o på veckoslutet är Affes nog en självklarhet! :)

2008-10-07 @ 21:25:35
URL: http://libas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0