Söndag

Igår hade mitt handbollslag match mot Tönsberg, de förlorade med 8 mål. Idag möter runar Nötteröy på hemmaplan, skall fara och heja fram dem till vinst.

Nu har jag ätit antibiotika i ett dygn, så har ännu int märkt nån skillnad.Skall vara ute och gå sakta idag en stund, då märker man nog direkt hudant skick man är i. Hoppas,hoppas att jag kan vara med på pilates på tisdagen. jag behöv föer stämplar till gym-tävlingen. Man skall gå på 25 timmar på 8veckor.. Just nu har det gått 2veckor och jag har 7 stycken.Så blir ganska tungt att på 4veckor få till 18 timmar, för handbollen tar oxå lite tid. jag vill ju så gärna vinna den fina premien,en fin träningsväska fylld me grejjor.


Nu skall jag krypa ner under täcket igen. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Laura

Sv: jag bröt lilltåns ben, men liksom där som benet fogas ihop med andra ben, dvs. i "mitten" på högra sidan av foten.. :P

2008-10-19 @ 11:04:57
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/
Postat av: Laura

Sv: Åh, sex månader! Vad bröt du då? Jag hade faktiskt bara i tre veckor gips på benet, när jag bröt handleden hade jag däremot fem veckor gips.. Guud vad det är störande och ohygieniskt med gips :D Jo, jag försöker motionera mera på gymmet, simma, och spela badminton. Nu har jag börjat länka lite försiktigt... :P

2008-10-19 @ 11:31:57
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/
Postat av: Felice - FASHION IS HOT OR NOT

Hej, vilken mysig blogg du hade=)

kolla in min.



WWW.MODEISDELICIOUS.BLOGG.SE



XOXO/F

2008-10-19 @ 23:26:04
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0