Min helg.

Är ju som sagt i Karis nu. På fredagskvällen träffade jag många av flickorna, och familjen.
Lördagen:
-Shopping i Karis...
-Ut o gå med Lotta Jung
-Se när lilla Emma stor lirade  i 2 matcher
-Laga mig klar för affes med Kosmetolog-Linda, som fixade kvinnliga naglar till mig.
-Ollis i nån timme.
-Sedan affes.= drack 3smirren, dansade lite,pratade med människor,såg många med 5promille och undrar vad det egentligen tänker på:), såg ett antal strider igen och många par som tjafsade,  asiga karar som kletar,  försökte få volvon att starta,Linda skulle  köra. Agerade taxi först till Madsens, sedan lärkkulla o sist åsvängen. Satt med Linda och snackade till lite före 3 i köksbordet. Det var en helt ok kväll, men ångrar definitvit inte att jag int drack mera.

Idag:
-Sett Finland-Estland (förlust), Kims lag krossade sjundeå.
-Jacs lag förslorade första matchen i serien idag, mot Drammen med 3 mål. bu:(

Nu skall jag snart  till rummet och se en film med Emma, sen skall vi sova. Imoron SKALL jag på länk, har fått snygga korvar när ja bara slappat nu.Skall även shoppa lite med Mamsen.

Blir tredje natten utan Jac inatt, det har gått helt bra hittills. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: elin

Sku du villa fara ut å gå eller nå i helgen!? Å vet du ren hur du tänker du ta dig ti Hesa, på söndagsmatchen? Hittar int dit:/





... Ålöm int att du en gång va en av dom me 5 promille;)

2008-10-27 @ 17:31:52
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0